Arhive lunare: ianuarie 2019

Cum să slăbești rapid fără dietă

Vrei să slăbești de două ori mai rapid, fără dietă?

Redactat de Eugen Popa - Președinte Asociația Română de Hipnoză

Vrei să slăbești de două ori mai rapid, fără dietă?

Vrei să slăbești dar nu știi cum să obții rezultate rapide și de durată?

Nu poți să citești acum?
Ascultă acest articol cu ușurință


Tehnica de slăbit pe care ți-o propun dublează rezultatele dorite și nu implică nici o schimbare majoră în dieta sau alimentația ta!

Care este tehnica? Dacă vrei să slăbești, cel mai simplu lucru pe care îl poți face este să… mănânci mai lent. Mâncatul lent ajută oamenii să piardă de două ori mai multă greutate, a arătat un studiu realizat recent.

Pur și simplu mestecarea prelungită (de preferat în jur de 30 de secunde) a fiecărei guri de mâncare a condus la rezultate foarte bune pentru participanții la studiu aceștia reușind să slăbească în medie 5 kilograme pe o perioadă de șase luni.

Atenție: este mult mai eficient să slăbești lent și pe o perioadă îndelungată de timp, în loc să slăbești rapid și pe o perioadă scurtă de timp. De ce? Pentru că atunci când procesul de slăbire ia mai mult timp, acesta tinde să rămână permanent.

Cum s-a realizat studiul 

Participanții au fost împărțiți în două grupuri: unul care mânca lent și al doile grup, de control, care nu a făcut nici o schimbare.

Cei din grupul de control care au mâncat la viteza lor normală s-au îngrășat cu aproximativ 8 de kilograme, în aceeași perioadă de timp.

Nu a existat nici un exercițiu sau o schimbare majoră a dietei implicate.

Abordarea lentă de alimentare și masticație funcționează deoarece permite organismului mai mult timp să proceseze infomația și a-i da acesteia timp să ajunga de la stomac la creier.

Profesorul Schmid-Schoenbein, co-autor al studiului, a declarat:

„Oricine poate adopta această abordare lentă de masticație și o poate menține fără probleme până la sfârșitul vieții.

Puteți să îi învățați pe copiii dvs. această abordare iar ei o pot dărui mai departe copiilor lor „.

Studiul a inclus 54 de copii cu vârste cuprinse între 6 și 17 ani.

Regula era foarte simplă: să mestece fiecare gură timp de 30 de secunde. Pentru a fi și mai ușor și distractiv în același timp, fiecare a primit câte o mică clepsidră care se scurgea în 30 de secunde.

Profesorul Pedro Cabrales, co-autor al studiului, a declarat:

„Clepsidra a transformat totul într-un joc.

De asemenea, am observat că copiiilor le-a plăcut foarte mult acest joc și erau foarte serioși și responsabili.

Dacă unii uitaseră clepsidrele, ceilalți le-a reaminteau.”

Singurele alte instrucțiuni date în studiu au fost să bea un pahar de apă înainte de masă și să evite gustări între mese.

Rezultatele au arătat că, copiii care au mâncat încet, au pierdut între 3% și 5% din greutatea corporală într-o perioadă de un an.

Am făcut un scurt video pentru tine, pentru a te ajuta în cazul în care și tu vrei să slăbești și ai nevoie de o clepsidră care să te ajute să știi de cât timp ai nevoie să mesteci hrana.

În comparație, copii din grupul de control au acumulat între 7 și 8% mai multă greutate corporală în cursul anului.

Consumul lent este eficient deoarece oferă mai mult timp pentru ca „reflexul de sațietate” să ajungă la creier.

Mesajul că stomacul este plin ia aproximativ 15 minute pentru a ajunge de la stomac la creier, dar cei mai mulți oameni, mai ales atunci când mănâncă fast food, termină tot în mai puțin de 5-10 minute.

Dr. Ruy Perez-Tamayo, co-autor al studiului, a declarat:

„Metoda noastră se concentrează pe prevenirea creșterii în greutate.

Este simplu, ieftin și ușor de urmărit. „

Așadar, dacă vrei să slăbești, ai acum o metodă foarte simplă și facilă, pe care o poți utiliza oricând și oriunde. Această metodă de slăbire nu elimină nimic din alimentație, nu este o dietă ci este focalizată doar asupra modului în care procesezi mâncarea și viteza cu care ea ajunge în stomac. Desigur, contează foarte mult și ce mănânci!

Unele studii arată că tipul de alimentația pe care o ingerezi poate reduce inteligența cu 50% și poate crește lenea spre exemplu.

Acum este rândul tău! Răspunde la întrebările de mai jos 🙂

  1. Vrei să slăbești?
  2. Vei folosi această metodă simplă de slăbit pentru a obține rezultatele dorite?

 

Acest studiu a fost publicat în Pediatric Obesity (Salazar Vázquez et al., 2015).

 

dieta care reduce inteligenta

Dieta Care Reduce Inteligența cu 50%

Redactat de Eugen Popa - Președinte Asociația Română de Hipnoză

Îți dorești să fii mai leneș și mai puțin inteligent?

Nu poți să citești acum?
Ascultă acest articol cu ușurință


Ei bine, ai noroc pentru că există o dietă „specială” care te ajută să fii mai prost cu 50% (sau… să îți reduci inteligența cu 50%, depinde cum vrei să o interpretezi) în doar 9 zile! În plus, devii și mult mai leneș!

Și nici măcar nu e este la super ofertă! Este un rezultat standard!

Care este această dietă minune? Foarte simplu: Alimentele bogate în grăsimi!

Dieta care reduce inteligența în doar 9 zile!

dieta care reduce inteligenta

Acest gen de dietă reduce inteligența cu 50% în doar 9 zile afirmă cercetătorii.

Performanța cognitivă a scăzut cu 20% în mai puțin de o săptămână după ce participnații la studiu au cons

umat o dietă bogată în grăsimi. Acest studiu a fost realizat pe șobolani (procedură standard care se află la baza a peste 90% dintre toate studiile care sunt apoi realizate cu oameni).

Aceștia au primit hrană echivalentă cu „junk food” pe care îl mănâncă oamenii.

După nouă zile, performanța cognitivă a șobolanilor nu numai că a fost afectată, dar performanța lor fizică a fo

st redusă cu 50%.

Efectele pe termen scurt ale unei diete bogate în grăsimi sunt uimitoare sau, mai degrabă, înfricoșătoare.

Un studiu anterior a constatat că o dietă bogată în grăsimi poate reduce performanțele cognitive și la om.

Dr. Andrew Murray, autor principal al studiului, a declarat:

„Am descoperit că șobolanii, atunci când au trecut de la o dietă slabă în grăsimi la una bogată în grăsimi, au prezentat o reducere surprinzător de rapidă a performanței lor fizice.

După doar nouă zile, au ajuns  să aibă o performanță redusă la 50% pe banda de alergare comparativ cu cei care au rămas pe furajele cu conținut scăzut de grăsimi „.

Concluziile provin dintr-un studiu al șobolanilor care au fost inițial hrăniți cu o dietă standard cu conținut scăzut de grăsimi.

Jumătate au fost apoi transferți în grupul care a primit o dietă bogată în grăsimi.

Dr. Andrew Murray a explicat modul în care aceste rezultate se regăsesc în ceea ce mănâncă oamenii:

„O alimentație standard conține în medie 7,5%  calorii care provin din grăsimi.

Este o dietă destul de slabă, la fel ca oamenii care nu mănâncă decât muesli.

Dieta bogată în grăsimi, în care 55% din calorii provine din grăsimi, sună ca și cum ar fi ceva foarte mare, sau exagerat, dar de fapt nu este extraordinar de mare după standardele umane.

O mâncarea junk (vezi fast food și tot ce vine în pungi sau împachetat strălucitor) se apropie foarte mult de aceste cifre.”

Rezultatele au arătat că, după nouă zile, șobolanii hrăniți cu o dietă bogată în grăsimi au făcut 20% mai multe erori atunci când au învățat să navigheze într-un labirint.

De asemenea, au putut să avanseze doar jumătate din distanță prin labirint, comparativ cu șobolanii care aveau o dietă scăzută în grasimi (sub 10%).

În plus, cercetatorii au descoperit că inimile sobolanilor au fost extinse de efortul sporit de pompare a sângelui în  corp.

Profesorul Kieran Clarke, co-autor al studiului, a declarat:

„Rezultatele sunt surprinzătoare.

Aceasta arată că hrănirea cu conținut ridicat de grăsimi chiar și pe perioade scurte de timp poate afecta semnificativ expresia genelor, metabolismul și performanța fizică. „

Profesorul Jeremy Pearson a adăugat:

„În puțin mai mult de o săptămână, schimbare dietei a modificat profund eficiența funcționării inimi la șobolanii din acest studiu.

Așteptăm cu nerăbdare rezultatele studiilor echivalente la voluntarii umani, care ar trebui să ne spună mai multe despre efectele pe termen scurt ale alimentelor bogate în grăsimi le au asupra oamenilor.

Stim deja că pentru a ne proteja sanatatea inimii pe termen lung, ar trebui sa reducem la alimente bogate in grasimi saturate „.

 

Tu ce părere ai?
Care este procentul de grăsimi din alimentația ta?

 

Acest studiu a fost publicat în Jurnalul The FASEB (Murray et al., 2009).