Suport

Felicitări că participi la Summitul Starea de Bine în Starea de Criză!

Suntem aici să te ajutăm și facem tot ce ne stă în puteri pentru a îți oferi toate informațiile în cel mai scurt timp. Având în vedere numărul foarte mare de participanți, avem rugăminte să urmezi pașii de mai jos înainte să ne scrii pe chat sau să ne contactezi prin email. De asemenea, dorim să menționăm că nu oferim suport sau informații prin telefon, ci doar în scris.

1. Înainte să ne scrii, te rugăm să citește secțiunea Întrebări Frecvente (mai jos pe această pagină).

2. Dacă întrebarea ta nu și-a găsit răspunsul la secțiunea Întrebări Frecvente, te rugăm să trimiți un email la adresa summit @putereamintii. ro (fără spații)

Îți Mulțumim!

– Echipa Puterea Minții


ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Am plătit dar nu am primit confirmarea plății și informații despre cum pot accesa contul. Există întârzieri?

Din greșeală am cumpărat de mai multe ori. Pot să primesc banii înapoi pentru plățile extra?

Am încercat să intru în contul meu și nu am reușit. Am scris utilizatorul și parola dar nu a mers. Ce fac?

Ajutor! Videourile nu merg sau merg foarte greu.

Îți Mulțumim și sperăm că informațiile pe care le-am oferit te ajută. Dacă totuși ai nevoie de ajutorul nostru, te rog trimite un mesaj folosind formularul de mai jos și îți răspundem în cel mai scurt timp posibil. Pe cuvânt de pionier!

[wpforms id="1023" title="false" description="false"]

Acest sistem are scopul de a ajuta participanții strict cu probleme sau dificultăți tehnice legate de Summitul Internațional Starea de Bine în Starea de Criză

Dacă dorești să adresezi întrebări despre Speakeri sau să iei legătura cu ei, te invităm să participi activ folosind formularul de comnetarii Live Facebook care se alfă sub fiecare prezentare.

Prin acest sistem nu răspundem la nici un alt tip de întrebări, în afara celor de ordin tehnic. Vă mulțumim

ORGANIZAT DE


Starea de Bine in Starea de Criza Organizatori