Ce ajută Memoria mai mult_ Cafeaua sau Miscarea Fizica

Ce ajută mai mult la o Memorie mai bună?

Ce ajută mai mult la o Memorie mai bună?

 

Ce te ajută mai mult, o plimbare sau o cafea?

Memoria de lucru este capacitatea creierului de a stoca și manipula informații pe termen scurt.

Unul dintre cele mai simple moduri de a vă stimula memoria este să faceți o plimbare rapidă de 20 de minute, constată noi cercetări.

Pe scurt, asta este concluzia unui nou studiu publicat de curând în revista Scientific Reports.

Energia mentală obținută în urma unei scurte plimbări este echivalentă cu o ceașcă de cafea dimineața.


Citește alte articole pe același subiect:
1) Mișcarea Fizică îmbunătățeste Starea de Spirit
2) Creșterea Inteligenței prin Stimulare Cerebrală
3) Amintirile și modul în care ni le readucem aminte


 

Exercițiile Fizice și Sevrajul Cafelei

De fapt, s-a demonstrat că exercițiile fizice reduc simptomele sevrajului de cafea, deci poate fi util pentru persoanele care încearcă să reducă consumul de cafea.

Studiul a măsurat efectele atât a cafeinei, cât și a exercițiilor fizice asupra memoriei de lucru.

 

Ce este Memoria de Lucru?

Memoria de lucru este capacitatea creierului de a stoca și manipula informații pe termen scurt.

Este locul în care creierul stochează informații pentru perioade scurte de timp pentru a le prelucra.

Gândiți-vă la memorie ca la un fel de tablă pe care creierul notează ideile.

O memorie de lucru mai eficientă contribuie la o mai bună învățare, planificare, raționament și multe altele.

 

Cum s-a realizat studiul

Studiul a cuprins 59 de persoane, dintre care jumătate erau consumatori obișnuiți de cofeină.

Efectele unei activități fizice rapide asupra performanței cognitive au fost comparate cu consumul a unei singure cești de cafea.

Rezultatele au arătat că o plimbare rapidă a fost la fel de eficientă în stimularea memoriei atât pentru consumatorii de cofeină, cât și pentru cei care nu consumă cofeină.

Un studiu anterior a arătat că o plimbare de 20 de minute poate stimula instantaneu creierul la maximum 12 săptămâni de antrenament.

În timp ce creșterea performanței mintale se estompează rapid, ea poate fi ușor îmbunătățită dacă faci exerciții fizice.

Doamna Anisa Morava, prima autoare a studiului, a declarat:

„Persoanele sănătoase care beau două căni de cafea pe zi sunt, în general, OK, în sensul că nu vor fi afectate negativ majoritatea funcțiilor fiziologice.

Cu toate acestea, pentru anumite persoane, consumul de cofeină poate fi problematic și ar trebui limitat sau redus. ”

Autorii studiului explică simptomele sevrajului cofeinei:

„Simptomele sevrajului de cofea includ dureri de cap, oboseală, stare de nemulțumire și reducere a atenției.

Mai mult, sevrajul cafeinei a fost asociat cu performanțe cognitive reduse. ”

Dna Morava a spus:

„Dacă oamenii se confruntă cu un sevraj, o plimbare rapidă și intensă poate reduce unele dintre simptome.”

 

Mai multe modalități de a stimula memoria

Alte modalități de a stimula memoria includ consumul mai multor legume, consumul vitaminei D, consumul de ciocolată fierbinte, respirația pe nas, o dispoziție bună și multe altele.

În timpul iernii este important, de asemenea, să te expui suficient la lumină.

Expunerea suficientă la lumină poate fi una dintre cele mai simple metode de a îmbunătăți memoria și învățarea.

Cercetările descoperă că prea mult timp petrecut în interior în iluminare slabă provoacă modificări dăunătoare structurii și funcției creierului.

 

Întrebări pentru Tine:

  1. Vrei să ai o memorie mai bună?
  2. Ești dispus/ă să faci ceva pentru asta?
  3. Cum stai cu cafeaua?

Scrie răspunsurile tale în comentariu mai jos și hai să vorbim despre asta!

 

Vrei să ai acces la Cea Mai Mare Bibliotecă Online din România din domeniul Dezvoltării Personale?

Dă click pe linkul de mai jos și intră în Biblioteca Puterea Minții chiar acum, unde ai acces la:

  • sute de ore de cursuri,
  • zeci de ședințe de terapie,
  • demonstrații și
  • Certificări Internaționale

Click AICI și înscrie-te chiar acum

 

 

Studiul a fost publicat în jurnalul Scientific Reports (Morava et al., 2019).

 

Inscrie-te si TU la Cea Mai Mare Bibliotecă Online din România din domeniul Dezvoltării Personale!

Dă click pe linkul de mai jos și intră în Biblioteca Puterea Minții chiar acum, unde ai acces la:

  • sute de ore de cursuri,
  • zeci de ședințe de terapie,
  • demonstrații și exemple de lucru
  • Certificări Internaționale
  • > Inscrie-te Acum <

    2 comentarii la „Ce ajută mai mult la o Memorie mai bună?

    1. Pingback: Perfomanța Creierului Crește Cu 13%

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *