coaching executiv
Redactat de Nuțu Angela

Coaching-ul la nivel executiv poate reprezenta un instrument puternic pentru a ajuta liderii, directorii și cei în poziții înalte într-o companie să își realizeze întregul potențial și să aibă succes.

James Smither susține că în ultimii treizeci de ani, coaching-ul executiv a fost o intervenție comună de coaching în organizații (Smither, London, Flautt, Vargas & Kucine, 2003). Liderii și directorii care primesc coaching executiv sunt mai capabili să performeze, să depășească obstacolele și să-și atingă obiectivele.

iconBooking
Dorești o Ședință de Coaching?

Programează o ședință cu un specialist Puterea Minții.

Ce este Coachingul la nivel executiv?

Coachii executivi își ajută clienții să își stabilească obiective clare, cuantificabile și să creeze planuri pentru a le atinge. Oferă sprijin, direcție și inspirație pentru a-și ajuta clienții să treacă prin provocări și să-și atingă obiectivele.

Sesiunile vor implica atât sesiuni de coaching pentru leadership, cât și sesiuni de coaching în afaceri, deoarece obiectivul este de a ajuta liderii de afaceri să devină cele mai bune versiuni ale lor.

Prin urmare, este foarte recomandat ca abilitățile unui coach executiv să fie suficient de rafinate pentru a le permite să asiste clienții cu coaching de performanță, coaching în afaceri și dezvoltarea leadershipului.

 

Coachingul la nivel executiv poate fi realizat într-o varietate de moduri, fiecare practician având propriile sale tactici. Acest articol va examina cinci abordări alternative și va analiza fiecare dintre caracteristicile și avantajele lor importante.

Indiferent de metoda folosită, scopul final al coaching-ului la nivel executiv este de a ajuta liderii să devină mai eficienți și mai împliniți în pozițiile lor.

Există diverse strategii pe care coachii executivi le folosesc pentru a-și ajuta clienții, cum ar fi învățarea activă, coaching-ul centrat pe soluții, interogarea apreciativă, mentorat și coaching-ul cognitiv comportamental, printre altele.

Când lucrați cu o echipă executivă sau cu o întreagă afacere, serviciile de coaching la nivel executiv pot fi utilizate atât în ​​sesiuni de coaching individual, cât și în echipă.

Liderii și directorii sunt capabili să-și îmbunătățească performanța și să-și dezvolte cariera cu asistența unui coach executiv. Coachul poate oferi, de asemenea, un punct de vedere din exterior foarte util, ajutându-și clienții să recunoască și să depășească orice tipare de gândire și obiceiuri negative care i-ar putea împiedica să avanseze.

Beneficiile coaching-ului executiv

1. Performanță îmbunătățită: Prin procesul de coaching, liderii și directorii pot dobândi informațiile și abilitățile necesare pentru a-și îndeplini sarcinile cu mai mult succes, ceea ce va duce la o performanță mai bună.

2. Satisfacție sporită la locul de muncă: îi ajută pe lideri să descopere și să depășească obstacolele astfel încât să își poată îndeplini obiectivele, ceea ce crește satisfacția în muncă.

3. Avansare în carieră: coachingul executiv poate ajuta directorii și liderii să dobândească cunoștințele și tehnicile necesare pentru a progresa în carieră.

4. Îmbunătățirea abilităților de comunicare și leadership: coachingul executiv poate ajuta liderii și directorii să își dezvolte abilitățile de comunicare și leadership, permițându-le să aibă mai mult succes în profesiile lor.

5. Conștientizare și încredere în sine îmbunătățite: coachingul la nivel executiv poate ajuta la dezvoltarea conștientizării și siguranței de sine a liderilor și a directorilor, permițându-le să facă față mai bine obstacolelor și să prospere în pozițiile lor.

6. Echilibru mai mare între viața profesională și viața personală: coachingul la nivel executiv poate ajuta liderii și directorii să identifice și să rezolve presiunile și obstacolele care pot interfera cu capacitatea lor de a menține un echilibru sănătos între viața profesională și viața privată, ceea ce duce la un sentiment mai mare de satisfacție și bunăstare.

Citește și  Cele 10 diferențe cheie dintre coaching și terapie

Acestea sunt doar câteva dintre avantajele coaching-ului executiv și este esențial să reținem faptul că acestea au legătură între ele și formează împreună un întreg armonios.

 

Orice coach poate învăța cum să devină coach la nivel executiv și să înceapă să lucreze cu vicepreședinți, directori generali și cu roluri superioare de management.

Prin munca lor, ei sunt capabili să identifice zonele care au nevoie de dezvoltare, să se ocupe de probleme psihologice și să creeze o strategie pentru atingerea obiectivelor.

Deși majoritatea coaching-ului executiv se face într-un cadru individual cu un lider de echipă, poate fi folosit și cu persoane în roluri cheie sau cu întreaga organizație.

coaching executiv

Top 5 cele mai eficiente tehnici de coaching la nivel executiv

Aceste tehnici sunt folosite de aproape toți coachii executivi din industrie, în timp ce mulți dintre ei își stabilesc propria abordare distinctă sau stil de coaching.

Învățarea activă: Această abordare presupune stabilirea unor obiective clare pentru relația de coaching și colaborarea cu executivul pentru a crea o strategie în privința atingerii acestor obiective.

Coachul profesionist acționează ca un facilitator, asistând la identificarea și înlăturarea oricăror obstacole în calea progresului.

Această strategie este excelentă pentru directorii executivi care doresc să aducă îmbunătățiri precise și cuantificabile în munca lor și au nevoie de asistență pentru punerea în practică a acestor schimbări.

Coaching centrat pe soluții: în loc să examineze experiențele sau acțiunile anterioare ale executivului, această abordare se concentrează pe identificarea și rezolvarea dificultăților și obiectivelor curente cu care se confruntă executivul.

Coachul ajută clientul să găsească și să pună în acțiune soluții viabile la problemele sale. Această strategie este ideală pentru directorii care doresc să rezolve o anumită problemă sau să treacă de un anumit obstacol.

Cercetarea apreciativă: Această tehnică se bazează pe ideea că oamenii și organizațiile posedă deja resurse și puncte forte care pot fi folosite pentru a-și atinge obiectivele.

Coachul ajută la identificarea și dezvoltarea realizărilor și abilităților executivului. Această strategie funcționează bine pentru persoanele care doresc să își valorifice propriile puncte forte și să le folosească pentru a-și îndeplini obiectivele.

Mentoratul: În această abordare, coachul servește ca mentor, oferind direcție executivă, încurajare și sfaturi pe baza propriei experiențe și cunoștințe.

Pe măsură ce executivul își dezvoltă abilitățile și talentele, coachul îi ajută să navigheze în posibilitățile și dificultățile postului lor. Această strategie este perfectă pentru directorii executivi care doresc sfaturi și asistență de la cineva care a fost „în locul lor”.

Coaching cognitiv comportamental: Această abordare se bazează pe ideea că gândurile, sentimentele și acțiunile noastre sunt împletite și că ne putem modifica gândirea pentru a ne schimba comportamentele.

Pe lângă faptul că îl ajută pe executiv să descopere și să schimbe modele de gândire și comportamente dăunătoare sau neproductive, coach-ul îl ajută, de asemenea, să creeze planuri noi pentru a-și îndeplini obiectivele.

Directorii care doresc să renunțe la tiparele mentale neproductive și să adopte obiceiuri mai productive ar beneficia foarte mult de pe urma acestei strategii.

 

Aproape toți cei care oferă servicii de coaching pentru leadership sau executive coaching vor include, de asemenea, dezvoltarea leadershipului și vor căuta cel mai eficient stil de ghidare al clientului.

Aceste sesiuni pot acoperi ascultarea activă, abilitățile de conștientizare de sine, psihologie pozitivă, fitness mental și, desigur, un plan de creștere.

Acum că fiecare dintre cele cinci tehnici de coaching la nivel executiv a fost menționată pe scurt, să mergem puțin mai departe pentru a le înțelege mai bine pe fiecare și a vedea care ar funcționa cel mai bine pentru tine și clientul tău.

Învățarea activă

Potențialul profesional al oricărei persoane poate fi sporit prin tehnica de învățare activă, ceea ce presupune stabilirea unor obiective clare pentru relația de coaching și colaborarea cu executivul pentru a crea o strategie în scopul atingerii acestor obiective.

Coach-ul executivului acționează ca un facilitator, asistând la identificarea și înlăturarea oricăror obstacole ce stau în calea succesului.

În acest proces de creștere profesională, coachul colaborează cu o persoană sau un grup pentru a identifica obiective, a stabili țeluri și a crea planuri de acțiune pentru atingerea acestor obiective.

Citește și  Coaching versus Mentorat: Diferente cheie

Este de la sine înțeles că acest lucru promovează atât dezvoltarea personală, cât și succesul profesional. Oferind feedback, sfaturi și asistând la crearea unei atmosfere de susținere și ghidare, coachul își propune să încurajeze învățarea asistând liderii în acest proces, în comunicarea clară și în atingerea obiectivelor profesionale.

 

Tehnica de Învățare Activă

Fundamentul acestei tehnici de coaching este ideea că învățarea se realizează cel mai bine prin implicarea activă în procesul de învățare. Este un soi de învățare experiențială, când elevul participă activ la procesul de învățare.

Coachul oferă un cadru de învățare care îi motivează pe „elevi” să experimenteze, să exploreze și să se gândească la ceea ce tocmai au învățat. De asemenea, coach-ul oferă elevului instrumentele și încurajarea de care are nevoie pe parcurs pentru a reuși.

Această tehnică va fi aplicată de un coach calificat într-o serie de contexte, cum ar fi afaceri și educație. A fost folosită pentru a ajuta oamenii și grupurile în dezvoltarea leadership-ului, comunicarea, rezolvarea problemelor și alte abilități legate de progres și succes.

În plus, poate fi aplicată pentru a ajuta echipele și oamenii să își înțeleagă mai bine meseria și mediul în care își desfășoară activitatea.

Abilitatea de a accepta responsabilitatea pentru propria dezvoltare este un alt avantaj al învățării active. În loc să predea, coachul acționează ca un facilitator, asistând executivul în identificarea propriilor zone de forță și creștere și motivându-l să participe activ la propria dezvoltare.

În general, învățarea activă este o tehnică de coaching la nivel executiv de mare succes pentru persoanele care doresc să aducă îmbunătățiri precise, cuantificabile în munca lor și care au nevoie de asistență în punerea în practică a acestor schimbări.

Poate ajuta directorii să creeze un plan de acțiune și să depășească orice bariere în calea lor, sporindu-le eficiența și succesul în ceea ce fac.

Coaching centrat pe soluții

În loc să se concentreze pe experiențele sau acțiunile din trecut ale executivului, coaching-ul centrat pe soluții se bazează pe identificarea și rezolvarea dificultăților și obiectivelor specifice pe care executivul le întâmpină în momentul prezent.

Acest tip de coaching îl ajută pe executiv să mențină concentrarea actuală și viitoare, mai degrabă decât să se blocheze în trecut, ceea ce este unul dintre principalele sale avantaje.

Acest lucru poate fi deosebit de benefic pentru directorii executivi care s-ar putea confrunta cu situații complicate sau provocatoare și trebuie să găsească o soluție. Coachul executivului ajută la rezolvarea problemelor și la implementarea soluțiilor viabile.

 

Metoda Coachingului Centrat pe Soluții

Această strategie se bazează pe ideea că CEO-ul este expertul în materie pentru propria lor viață și loc de muncă și că posedă cunoștințele și instrumentele necesare pentru a-și aborda propriile probleme.

Dificultățile executivului ar trebui identificate și clarificate cu ajutorul coachului, care va colabora apoi cu executivul pentru a veni cu soluții fezabile. Coachul ar putea ajuta, de asemenea, în cântărirea alternativelor și luarea deciziilor optime.

Accentul puternic pe obiective al acestei metode este un alt avantaj. Coach-ul lucrează cu executivul pentru a stabili obiective clare, realizabile și apoi îi sprijină în crearea unei strategii pentru atingerea acestor obiective.

Pe măsură ce se străduiesc să-și atingă obiectivele, acest lucru poate oferi executivului un sentiment de putere și motivație.

În general, coaching-ul centrat pe soluții este o tehnică excelentă pentru directorii care doresc să abordeze o anumită problemă sau să treacă printr-o anumită provocare din viața lor profesională sau personală.

Eficacitatea și succesul lor pot crește ca urmare a capacității lor de a recunoaște și de a pune în aplicare soluții practice.

iconBooking
Dorești o Ședință de Coaching?

Programează o ședință cu un specialist Puterea Minții.

Cercetări asupra abordării

Potrivit cercetărilor din Journal of Business Psychology, directorii executivi își pot îmbunătăți performanța și abilitățile de conducere prin coaching centrat pe soluții.

În plus, această abordare a fost legată de niveluri mai ridicate de satisfacție în muncă, motivație și performanță în rândul directorilor, potrivit unui studiu care a fost publicat în Journal of Occupational and Organizational Psychology.

O recenzie din Journal of Management Education arată că directorii care au primit coaching centrat pe soluții au avut mai mult succes în rezolvarea anumitor probleme și în depășirea provocărilor atât din viața lor profesională, cât și din viața personală.

Citește și  Cele mai Neobișnuite Întrebări despre Coaching

De asemenea, într-o altă cercetare din Journal of Organizational Behavior, rezultatele directorilor legate de muncă, cum ar fi performanța la locul de muncă și creșterea carierei, au fost îmbunătățite prin coaching-ul centrat pe soluții.

În general, cercetările indică faptul că acest tip de coaching poate fi o tehnică de succes, ajutând liderii să rezolve anumite probleme și să depășească provocările, rezultând eficiență și succes sporite.

Cercetarea apreciativă

Fundamentul cercetării apreciative este ideea că oamenii și organizațiile posedă deja resurse și puncte forte care pot fi folosite pentru a-și atinge obiectivele.

Coach-ul ajută la identificarea și dezvoltarea realizărilor și abilităților executivului. Această strategie este excelentă pentru directorii executivi care doresc să-și valorifice propriile resurse și să le folosească pentru a-și îndeplini obiectivele.

 

Tehnica Cercetării Apreciative

În loc să se concentreze pe defecte sau neajunsuri, această strategie pune accent pe progres și transformare pozitivă. Pentru a-i ajuta pe executivi să-și construiască realizările și talentele și să-și atingă obiectivele, coach-ul lucrează cu ei pentru a-și identifica punctele forte.

Acest lucru ar putea fi benefic în special pentru directorii care se confruntă cu dificultăți sau eșecuri și doresc o creștere a încrederii și a motivației.

Abilitatea de a construi o perspectivă pozitivă, bazată pe punctele forte este unul dintre principalele avantaje ale cercetării apreciative.

Acest lucru poate fi benefic în special pentru persoanele care se confruntă cu sentimente copleșitoare sau demoralizante, deoarece le permite să vadă părțile bune ale muncii și ale vieții personale și să se bazeze pe ele pentru a-și atinge obiectivele.

Un alt avantaj al acestei strategii este natura colaborativă a acesteia – Împreună cu CEO-ul, coachul dezvoltă o viziune pentru succes și o strategie pentru a ajunge acolo.

Ca rezultat, clientul se poate simți mai implicat în creșterea personală, ceea ce îl poate inspira să muncească mai mult pentru a-și atinge obiectivele.

În general, cercetarea apreciativă este o tehnică utilă pentru directorii executivi care doresc să-și identifice propriile abilități și să le folosească pentru a-și atinge obiectivele.

Ei pot fi capabili să se bazeze pe realizările lor și să stabilească o perspectivă pozitivă, bazată pe punctele forte, care le va spori eficacitatea și succesul.

Cercetări asupra abordării

Potrivit cercetărilor din Journal of Business Psychology, cercetarea apreciativă poate ajuta directorii executivi să-și îmbunătățească performanța și abilitățile de conducere.

Această abordare a fost legată de îmbunătățirea satisfacției în muncă, a motivației și a performanței în rândul directorilor, potrivit unui alt studiu care a fost publicat în Journal of Occupational and Organizational Psychology.

O recenzie din Journal of Management Education spune că cercetarea apreciativă este utilă pentru a-i ajuta pe directori să adopte o atitudine pozitivă, bazată pe punctele forte și să valorifice realizările lor.

Și conform studiilor din Journal of Organizational Behavior, cercetarea apreciativă are succes în îmbunătățirea performanței directorilor și a satisfacției la locul de muncă.

În general, studiile indică faptul că cercetarea apreciativă este potențială tehnică de coaching la nivel executiv care ar putea ajuta directorii să adopte o viziune pozitivă, bazată pe punctele forte și să-și valorifice realizările pentru a deveni mai eficienți și de succes.

Mentoratul

În mentorat, coachul își asumă rolul de mentor și oferă sprijin executiv și direcție pe baza propriei experiențe și cunoștințe. Pe măsură ce executivul își dezvoltă abilitățile și talentele, coachul îi ajută să navigheze în posibilitățile și dificultățile postului lor.

Această strategie este perfectă pentru directorii executivi care doresc sfaturi și asistență de la cineva care a fost în locul lor la un moment dat.

 

Tehnica Mentoratului

Coachul contribuie cu multă expertiză și cunoștințe în relația de coaching, lucru care constituie unul dintre principalele avantaje ale abordării. Ei pot oferi idei executive, sfaturi și direcții bazate pe experiența propriilor lor realizări și eșecuri de conducere.

Pentru directorii executivi care sunt noi în rolurile lor sau care se confruntă cu probleme neașteptate, acest lucru poate fi foarte benefic.

Un alt avantaj este că mentoratul este o metodă foarte individualizată de coaching. Coachul profesionist colaborează cu executivul pentru a determina cerințele și obiectivele lor unice înainte de a crea o strategie pentru a îndeplini aceste cerințe.

Citește și  Top 10 cele mai bune întrebări în coaching

Pe măsură ce se străduiește să-și atingă obiectivele, executivul se poate simți mai înțeles și sprijinit ca rezultat.

În general, mentoratul este o strategie minunată pentru directorii care doresc sfaturi și asistență de la cineva care a fost deja acolo. Prin dezvoltarea abilităților și talentelor lor, îi poate ajuta să navigheze în posibilitățile și dificultățile poziției lor și să le sporească eficacitatea.

Cercetări asupra abordării

Cercetările din Journal of Business Psychology indică faptul că performanța executivă, dezvoltarea carierei și satisfacția în muncă au crescut atunci când directorii au avut mentori.

Un alt studiu a indicat că mentoratul a avut succes în a-i ajuta pe directori să-și evolueze cunoștințele și abilitățile și să-și îmbunătățească performanța. Acest studiu a fost publicat în Journal of Occupational and Organizational Psychology.

Potrivit unei recenzii care a apărut în Journal of Management Education, directorii care au avut mentori au raportat niveluri mai ridicate de satisfacție în muncă, stimă de sine și dezvoltare a carierei.

Și în Journal of Organizational Behavior, rezultatele legate de muncă ale directorilor executivi, cum ar fi performanța la locul de muncă și dezvoltarea în carieră, au fost îmbunătățite semnificativ prin mentorat.

În general, cercetările indică faptul că mentorat poate fi o abordare de succes a coachingului executiv, ajutând liderii să-și extindă cunoștințele și rețelele profesionale, îmbunătățindu-și rezultatele în același timp.

Coaching cognitiv comportamental

Fundamentul tehnicii de coaching executiv cunoscut sub numele de „coaching cognitiv comportamental” este noțiunea că ideile, sentimentele și acțiunile noastre sunt interconectate și că ne putem modifica gândirea pentru a ne schimba comportamentele.

Pe lângă faptul că îl ajută pe executiv să descopere și să schimbe modele de gândire și comportamente dăunătoare sau neproductive, coachul îl ajută, de asemenea, să creeze planuri noi pentru a-și îndeplini obiectivele.

 

Metoda Coachingului Cognitiv Comportamental

Această strategie se bazează pe ideile terapiei cognitiv-comportamentale (CBT), un tip de psihoterapie care ajută pacienții să recunoască și să modifice modele de gândire și comportamente nefavorabile sau dăunătoare.

Coachul lucrează cu executivul pentru a descoperi orice idei sau acțiuni inutile sau neproductive care le-ar putea împiedica succesul și îi ajută să vină cu planuri noi și mai eficiente pentru a-și îndeplini obiectivele.

Capacitatea coachingului cognitiv comportamental de a ajuta executivul în dezvoltarea unei mentalități mai optimiste și mai eficiente este unul dintre avantajele sale de bază.

Executivul își poate îmbunătăți eficiența și performanța în munca lor, provocând obiceiurile de gândire neproductive și creând tehnici noi și mai eficiente.

Accentul puternic al acestei metode pe obiective este un alt avantaj – coachul lucrează cu executivul pentru a stabili obiective clare, realizabile și apoi îi sprijină în crearea unei strategii pentru atingerea acestor obiective.

Pe măsură ce se străduiesc să-și atingă obiectivele, acest lucru poate oferi executivului un sentiment de stăpânire și motivație.

În general, coaching-ul cognitiv comportamental este o strategie excelentă pentru directorii care doresc să se elibereze de tiparele de gândire neproductive și să formeze rutine mai productive.

Ei pot fi capabili să-și atingă obiectivele și să adopte o mentalitate mai constructivă ca rezultat, ceea ce le va spori eficacitatea și succesul.

Cercetări asupra abordării

Într-o cercetare din Journal of Business Psychology, coaching-ul cognitiv comportamental îi poate ajuta pe directori să-și îmbunătățească performanța și abilitățile de conducere.

Un alt studiu a indicat că satisfacția în muncă a directorilor, motivația și performanța au fost toate stimulate de coachingul cognitiv comportamental, potrivit Jurnalului de Psihologie Ocupațională și Organizațională.

Baza coachingului cognitiv-comportamental, și anume, terapia cognitiv-comportamentală, s-a dovedit a avea succes în îndepărtarea gândurilor și comportamentelor nefolositoare și în îmbunătățirea sănătății mintale și a bunăstării, potrivit unui articol de revizuire din Journal of Clinical Psychology.

Iar o cercetare din Jurnalul Comportamentului Organizațional, indică faptul că nivelurile de stres ale directorilor sunt reduse prin coachingul cognitiv comportamental.

Potrivit cercetărilor, coaching-ul cognitiv comportamental îi poate ajuta pe directori să-și îmbunătățească performanța, să-și scadă nivelul de stres și să-și sporească satisfacția în muncă.

Provocarea de a deveni un Coach la Nivel Executiv

Ai șansa de a avea un impact major asupra vieții directorilor din corporații și a organizațiilor în calitate de coach executiv. Ești calificat să îți ajuți clienții în stabilirea și atingerea obiectivelor lor, formarea echipelor eficiente și aducerea unor schimbări semnificative în afacerile lor.

Citește și  10 Asemănări Surprinzătoare între Coaching și Terapie

Insă drumul către succes în viața unui viitor coach executiv poate fi laborios. Ar putea fi o provocare să îți stabilești și să îți creezi o reputație drept consilier de încredere în această industrie extrem de competitivă.

Implică pasiune și angajament, precum și capacitatea de a învăța constant și de a te adapta la cerințele lumii corporatiste, o lume în permanentă schimbare.

 

Abilitățile unui Coach la Nivel Executiv

Abilitatea de a trata o varietate de clienți este una dintre cerințele cheie pentru succes în calitate de coach executiv. Vei lucra cu o mulțime de oameni, iar fiecare client va avea probleme, obiective și preferințe de comunicare diferite.

Succesul depinde de abilitățile tale de coaching, precum și de capacitatea de a comunica clar cu fiecare dintre acești clienți și de a-ți adapta strategia pentru a satisface cerințele lor unice.

 

De asemenea, tot mai mulți oameni care doresc să lucreze cu un coach iau în considerare și nivelul de acreditare a practicianului. O abordare pentru a asigura prosperitatea afacerii tale de coaching este să fii acreditat pentru cunoștințele și abilitățile tale.

Desigur, acesta nu este singurul criteriu, dar oferă o bază puternică și stabilă din care să construiești un flux constant de clienți.

 

Echilibrarea laturii de afaceri a lucrurilor este o altă dificultate. Trebuie să fii calificat atât în ​​procesul de coaching, cât și în afaceri pentru a fi un coach de succes.

Aceasta presupune să știi cum să vinzi și să-ți promovezi produsele și serviciile, cum să gestionezi eficient finanțele companiei tale și cum să creezi o rețea de conexiuni și parteneri pentru recomandare.

 

Cu toate acestea la bord, există beneficii substanțiale în a fi un coach la nivel executiv prosper. O experiență cu adevărat împlinită este să îți vezi clienții reușind în eforturile lor și având o influență bună asupra organizațiilor și comunităților lor.

Poți crea o afacere prosperă de coaching, care chiar schimbă lumea dacă ai mentalitatea adecvată și ești dedicat învățării și progresului continuu.

 

În concluzie, a fi un coach la nivel executiv de succes nu este un drum simplu, însă cu atitudinea corectă, abilitățile și devotamentul față de meserie, beneficiile sunt multe și poți exercita o mare influență asupra clienților și a companiilor acestora, asupra vieților angajaților.

În Încheiere

Coaching-ul la nivel executiv este o tehnică utilă pentru a ajuta managerii și directorii să-și realizeze întregul potențial și să depășească obstacolele din cariera lor.

iconBooking
Dorești o Ședință de Coaching?

Programează o ședință cu un specialist Puterea Minții.

Învățarea activă, coaching-ul centrat pe soluții, cercetarea apreciativă, mentoratul și coaching-ul cognitiv comportamental sunt doar câteva dintre numeroasele metodologii distincte de coaching la nivel executiv care există. Fiecare are propriile sale avantaje speciale.

Clienții pot dobândi abilitățile și tacticile de care au nevoie pentru a avea mai mult succes în profesiile lor lucrând cu un coach și selectând strategia care se potrivește cel mai bine cerințelor și obiectivelor lor.

Luând în considerare toate aspectele, coaching-ul la nivel executiv are potențialul de a fi un instrument puternic pentru creșterea și dezvoltarea profesională, având ca rezultat un succes și o eficiență mai mare pentru lideri și directori.

 

Referințe:

Lang, S. (2020). What Is Action Learning Coaching?

Hertel, G., & Künzle, B. (2005). Action Learning Coaching: A Guide for Leaders and Coaches. 

Grant, A. M. (2017). Solution-focused cognitive–behavioral coaching for sustainable high performance and circumventing stress, fatigue, and burnout. Consulting Psychology Journal: Practice and Research, 69(2), 98–111.

Espedal, G. (2008). Creating growth and development in a coaching relation using appreciative inquiry and solution focused approach. 

Ballesteros-Sánchez, L.I., Ortiz-Marcos, I., & Rodríguez-Rivero, R. (2019). The Impact of Executive Coaching on Project Managers’ Personal Competencies. Project Management Journal, 50, 306 – 321.

Whitney, D. (2004). APPRECIATIVE INQUIRY AND THE ELEVATION OF ORGANIZATIONAL CONSCIOUSNESS.

Leonard, H.S., & Marquardt, M.J. (2010). The evidence for the effectiveness of action learning. Action Learning: Research and Practice, 7, 121 – 136.

Nuțu Angela

Angela Nuțu este vicepreședinte al Asociației Române de Hipnoză. Este Coach și formator susținând cursuri de Consilier Dezolvtare Personală și Specialist în activitatea de Coaching, acreditate de Ministerul Muncii și...

Articole publicate: 16

Vezi pagina autorului
Publicat în categoria Coaching, etichetat pe de .

Despre Nuțu Angela

Angela Nuțu este vicepreședinte al Asociației Române de Hipnoză. Este Coach și formator susținând cursuri de Consilier Dezolvtare Personală și Specialist în activitatea de Coaching, acreditate de Ministerul Muncii și Educației. Convingerea sa este că adevărata realizare vine din interior. Mottoul său este: O Viașă cu Sens. Scopul Angelei este să te călăuzească spre reușita holistică - atât spirituală, cât și profesională.

Inscrie-te si TU la Cea Mai Mare Bibliotecă Online din România din domeniul Dezvoltării Personale!

Dă click pe linkul de mai jos și intră în Biblioteca Puterea Minții chiar acum, unde ai acces la:

  • sute de ore de cursuri,
  • zeci de ședințe de terapie,
  • demonstrații și exemple de lucru
  • Certificări Internaționale
  • > Inscrie-te Acum <

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *