Vrei să slăbești de două ori mai rapid, fără dietă?

Vrei să slăbești dar nu știi cum să obții rezultate rapide și de durată?

Tehnica de slăbit pe care ți-o propun dublează rezultatele dorite și nu implică nici o schimbare majoră în dieta sau alimentația ta!

Care este tehnica? Dacă vrei să slăbești, cel mai simplu lucru pe care îl poți face este să… mănânci mai lent. Mâncatul lent ajută oamenii să piardă de două ori mai multă greutate, a arătat un studiu realizat recent.

Pur și simplu mestecarea prelungită (de preferat în jur de 30 de secunde) a fiecărei guri de mâncare a condus la rezultate foarte bune pentru participanții la studiu aceștia reușind să slăbească în medie 5 kilograme pe o perioadă de șase luni.

Atenție: este mult mai eficient să slăbești lent și pe o perioadă îndelungată de timp, în loc să slăbești rapid și pe o perioadă scurtă de timp. De ce? Pentru că atunci când procesul de slăbire ia mai mult timp, acesta tinde să rămână permanent.

Cum s-a realizat studiul 

Participanții au fost împărțiți în două grupuri: unul care mânca lent și al doile grup, de control, care nu a făcut nici o schimbare.

Cei din grupul de control care au mâncat la viteza lor normală s-au îngrășat cu aproximativ 8 de kilograme, în aceeași perioadă de timp.

Nu a existat nici un exercițiu sau o schimbare majoră a dietei implicate.

Abordarea lentă de alimentare și masticație funcționează deoarece permite organismului mai mult timp să proceseze infomația și a-i da acesteia timp să ajunga de la stomac la creier.

Profesorul Schmid-Schoenbein, co-autor al studiului, a declarat:

“Oricine poate adopta această abordare lentă de masticație și o poate menține fără probleme până la sfârșitul vieții.

Puteți să îi învățați pe copiii dvs. această abordare iar ei o pot dărui mai departe copiilor lor “.

Studiul a inclus 54 de copii cu vârste cuprinse între 6 și 17 ani.

Regula era foarte simplă: să mestece fiecare gură timp de 30 de secunde. Pentru a fi și mai ușor și distractiv în același timp, fiecare a primit câte o mică clepsidră care se scurgea în 30 de secunde.

Profesorul Pedro Cabrales, co-autor al studiului, a declarat:

“Clepsidra a transformat totul într-un joc.

De asemenea, am observat că copiiilor le-a plăcut foarte mult acest joc și erau foarte serioși și responsabili.

Dacă unii uitaseră clepsidrele, ceilalți le-a reaminteau.”

Singurele alte instrucțiuni date în studiu au fost să bea un pahar de apă înainte de masă și să evite gustări între mese.

Rezultatele au arătat că, copiii care au mâncat încet, au pierdut între 3% și 5% din greutatea corporală într-o perioadă de un an.

Am făcut un scurt video pentru tine, pentru a te ajuta în cazul în care și tu vrei să slăbești și ai nevoie de o clepsidră care să te ajute să știi de cât timp ai nevoie să mesteci hrana.

În comparație, copii din grupul de control au acumulat între 7 și 8% mai multă greutate corporală în cursul anului.

Consumul lent este eficient deoarece oferă mai mult timp pentru ca “reflexul de sațietate” să ajungă la creier.

Mesajul că stomacul este plin ia aproximativ 15 minute pentru a ajunge de la stomac la creier, dar cei mai mulți oameni, mai ales atunci când mănâncă fast food, termină tot în mai puțin de 5-10 minute.

Dr. Ruy Perez-Tamayo, co-autor al studiului, a declarat:

“Metoda noastră se concentrează pe prevenirea creșterii în greutate.

Este simplu, ieftin și ușor de urmărit. “

Așadar, dacă vrei să slăbești, ai acum o metodă foarte simplă și facilă, pe care o poți utiliza oricând și oriunde. Această metodă de slăbire nu elimină nimic din alimentație, nu este o dietă ci este focalizată doar asupra modului în care procesezi mâncarea și viteza cu care ea ajunge în stomac. Desigur, contează foarte mult și ce mănânci!

Unele studii arată că tipul de alimentația pe care o ingerezi poate reduce inteligența cu 50% și poate crește lenea spre exemplu.

Acum este rândul tău! Răspunde la întrebările de mai jos 🙂

  1. Vrei să slăbești?
  2. Vei folosi această metodă simplă de slăbit pentru a obține rezultatele dorite?

 

Acest studiu a fost publicat în Pediatric Obesity (Salazar Vázquez et al., 2015).